Windows 10 bluescreen under nulstilling af computer

  • Thread starter Thread starter AnnicaVestergaardHansen
  • Start date Start date
A

AnnicaVestergaardHansen

Min Acer Extensa startede ud som window 8, da window 10 kom ud opgradered jeg til det..... for et lille stykke tid siden ville mit eget netværk ikke komme frem på min computer. derfor tænkte jeg at jeg ville prøve at nulstille min computer men samtidig beholde mine dokumenter. da jeg gjorde dette kom der lige pludselig en blå skærm frem der sagde "Computeren stødte på et problem og skal genstartes. vi skal lige have indsamlet fejloplysninger, og derefter genstarter vi for dig." med stopcode: SYSTEM THREAD EXCEPTION NOT HANDLED. iaioi2ce.sys.


herefter genstarter den og påbegynder reperationer, men inden at den kan reperarer fejlen kommer den samme blå skærm op. sådan bliver den ved indtil jeg slukker computeren ved at holde start knappen nede. jeg har prøvet at finde løsninger på problemet, men intet har virket. de computer grupper jeg har har haft fat i siger alle sammen at jeg bare skal installere dit og dat på min computer....... Jeg kan jo ikke komme ind på min computer for rent faktisk at installere noget som helst. samtidig skal det lige siges at der ikke findes et diskdrev i min computer........


håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette problem for jeg savner virkelig min computer og har ikke råd til at købe en ny lige nu.

Continue reading...
 
Back
Top