Windows 10 Nieuwe Windows installatie

  • Thread starter Thread starter Sci-Fie
  • Start date Start date
S

Sci-Fie

zoals de titel al zegt heb ik vandaag een nieuwe Windows installatie moeten doorgaan. Dit klinkt op zich niet als een probleem dat een post waardig is op de community platform... Het onderstaande wel:


Toen ik een video op youtube aan het kijken was kreeg ik een BSOD gepresenteert. Nadat Windows de nodige informatie had verzameld werd mijn pc automatisch uitgeschakeld. Toen ik wilde opstarten kreeg ik een onverwachte pop-up. Het installeren van Windows. Upgraden en dus mijn bestanden behouden was geen optie en teruggaan naar een herstelpunt kon ook niet.


Een paar uur later kon ik met een hoop pijn en moeite weer in Windows. Ik heb voor de duidelijkheid geen van deze opties gekozen en de pc uitgeschakeld.Hoe dan ook.. al mijn bestanden zijn weg terwijl ik geen nieuwe installatie heb gedaan. Herstelpunten terugzetten hielpen niet want die waren er niet terwijl ik ze nog wel kon selecteren in de set-up.. Na wat research te hebben gedaan heb ik het recoveren van mijn bestanden opgegeven.


Wat mij nog wel dwars zit is de reden waarom ik Windows überhaupt opnieuw moest installeren na een BSOD.


Dat ik niet meer bij mijn bestanden kan is ondertussen duidelijk. Daarom hier de vraag: waarom moest ik windows opnieuw installeren(wat ik dus NIET heb gedaan) nadat ik een BSOD kreeg... Weet iemand het antwoord hierop? Ook kan Windows mijn 3de harde schijf niet vinden..


Specs:

Intel mobo

12 gb ram

1 256 gb ssd (/C)

1 hdd 500 gb

1 hdd 300 gb

Intel Core i7-4770

Continue reading...
 

Similar threads

J
Replies
0
Views
2
johnhibma
J
P
Replies
0
Views
1
paul sommen
P
G
Replies
0
Views
2
Gaston Finet
G
I
Replies
0
Views
10
Iris Bosshardt
I
Back
Top