Windows 7 Skal win 7 Home have Microsoft Visual 2005++(x86), 2008++(x86) osv for at installere et win...

  • Thread starter Thread starter Odense-guy
  • Start date Start date
O

Odense-guy

Jeg skriver til jer, da jeg på min Win 7 Home pc vist har dummet mig ved at slette de filer fra programpanelet, der hedder Microsoft Visual 2005++(x86), Microsoft Visual 2008+++(x86) og så videre. Da det tydede på, at disse filer var relateret til et Windows xp system slettede jeg dem, men jeg har nu konstateret, at jeg ikke kan installere Photoshop Elements 5(Win xp kompatibelt) på min Win 7 Home pc(se ordrenummer)

Jeg skriver til jer fra min Win xp pc, hvorfra jeg har taget et skærmprint af de lignende(el identiske) filer, der også var på Win 7 Home pcen. Jeg kan jo godt se i kontrolpanelet på Win xp pc, at de er der, men HVOR på harddisken, og i hvilken mappe? Jeg kan ikke finde dem, og når bruger SØG, finder søgefunktion dem heller ikke, det er vildt mærkeligt.

Jeg vil gerne spørge, OM jeg måske har ret i, at disse filer(af x86) typen skal være der for at installere et Win xp kompatibelt program på min Win 7 Home pc? Jeg er da noget i tvivl, MEN efter at jeg slettede dem, kunne jeg ikke installere Photoshop Elements 5, som jeg ellers havde prøvet før, men dog slettet igen, da programmet ikke kørte helt normalt som på Win xp pc. Men nu kan jeg altså ikke engang færdiginstallere programmet. Hvad er op og hvad er ned, og HVOR er de filer på harddisken? Jeg kan oplyse, at jeg i systemgendannelse havde slettet gendannelsespunkterne, for at skaffe mere plads på harddisk, men det var selvfølgelig ikke nødvendigt, og hvis jeg IKKE havde gjort det, kunne jeg jo bare havde gendannet systemet til før sletningen af disse filer. Ja det var dumt, men jeg kan vel godt spørge om råd alligevel. På forhånd tak.

PS. Skærmprint af kontrolpanelet på Win xp pc vedhæftet, hvor man kan se de filer(programmer), som jeg omtaler.

Elmer Cruz

Continue reading...
 
Back
Top