Windows 10 Windows 10 Bluescreen "kmode_exception_not_handled"

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Free4Fire

Greetings, I've finally got my first BSOD in W10 and now need a bit more help finding the exact issue that causes them.
At first I got a slightly different one yesterday that indicated a Driver issue, after I've updated my Radeon drivers it looked as if it was fixed but sadly this morning the BSOD came back with a vengeance.
Now I've already went through some steps to pin down the issue, such as checking eventviewer, my reliability monitor.

here's what I got so far (If this is hard to read and some parts are in german I apologise):


The message I got on the first actual Bluescreen: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
The message I currently get on the actual Bluescreen:kmode_exception_not_handled

The bugcheck reports I got from eventviwer for the crashes (top is the most recent one):
0x0000001e (0xffffffffc0000005, 0xfffff80705467fa0, 0x0000000000000000, 0xffffffffffffffff)
0x0000007e (0xffffffffc0000005, 0xfffff8043a03db27, 0xffffcb86ed46c7d8, 0xffffde007587a930)
0x0000001e (0xffffffffc0000005, 0xfffff8011af6063c, 0x0000000000000000, 0xffffffffffffffff)
0x0000000a (0xfffffffffffffff8, 0x0000000000000002, 0x0000000000000000, 0xfffff80512826787)

The information I get from my reliability monitor, (this is just from the most recent crash, if you'd like me to post the previous ones too let me know):
Code: 1e
Parameter 1: ffffffffc0000005
Parameter 2: fffff80705467fa0
Parameter 3: 0
Parameter 4: ffffffffffffffff
Betriebssystemversion: 10_0_18362
Service Pack: 0_0
Produkt: 256_1
Betriebsystemversion: 10.0.18362.2.0.0.256.48
Gebietsschema-ID: 1031

Now from what I've gathered this appears to still be an issue with a driver somewhere though I don't know which one.
If I understand correctly my DMP files should contain the information needed to identify the driver causing problems, here's a like to a zip containing them:


My Stystem specs: (sadly these are in german so I hope they are still useful here)

Betriebsystemname Microsoft Windows 10 Pro
Version 10.0.18362 Build 18362
Weitere Betriebsystembeschreibung Nicht verfügbar
Betriebsystemhersteller Microsoft Corporation
Systemname DESKTOP-2BNDE68
Systemhersteller Gigabyte Technology Co., Ltd.
Systemmodell Default string
Systemtyp x64-basierter PC
System-SKU Default string
Prozessor AMD Ryzen 7 1700X Eight-Core Processor, 3400 MHz, 8 Kern(e), 16 logische(r) Prozessor(en)
BIOS-Version/-Datum American Megatrends Inc. F4, 20.02.2017
SMBIOS-Version 3.0
Version des eingebetteten Controllers 255.255
BIOS-Modus UEFI
BaseBoard-Hersteller Gigabyte Technology Co., Ltd.
BaseBoard-Produkt AB350-Gaming 3-CF
BaseBoard-Version Default string
Plattformrolle Desktop
Sicherer Startzustand Aus
PCR7-Konfiguration Bindung nicht möglich
Windows-Verzeichnis C:\WINDOWS
Systemverzeichnis C:\WINDOWS\system32
Startgerät \Device\HarddiskVolume2
Gebietsschema Deutschland
Hardwareabstraktionsebene Version = "10.0.18362.387"
Benutzername DESKTOP-2BNDE68\Benny
Zeitzone Mitteleuropäische Sommerzeit
Installierter physischer Speicher (RAM) 32,0 GB
Gesamter physischer Speicher 32,0 GB
Verfügbarer physischer Speicher 27,4 GB
Gesamter virtueller Speicher 36,7 GB
Verfügbarer virtueller Speicher 30,8 GB
Größe der Auslagerungsdatei 4,75 GB
Auslagerungsdatei C:\pagefile.sys
Kernel-DMA-Schutz Aus
Virtualisierungsbasierte Sicherheit Nicht aktiviert
Unterstützung der Geräteverschlüsselung Ursachen dafür, dass die automatische Geräteverschlüsselung nicht erfolgreich war: Das TPM ist nicht verwendbar., Die PCR7-Bindung wird nicht unterstützt., Fehler bei der Schnittstelle für Hardwaresicherheitstests. Das Gerät unterstützt kein Modern-Standby., Unzulässige DMA-fähige Busse/Geräte erkannt, Das TPM ist nicht verwendbar.
Hyper-V - VM-Monitormoduserweiterungen Ja
Hyper-V - SLAT-Erweiterungen (Second Level Address Translation) Ja
Hyper-V - Virtualisierung in Firmware aktiviert Nein
Hyper-V - Datenausführungsverhinderung Ja

Any help here would be greatly appreciated.

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