Windows 10 Windows 10 home update ver 1709 / intel atom cpu Z2760

  • Thread starter Thread starter FlemmingStumpe
  • Start date Start date
F

FlemmingStumpe

Hej
Jeg har en asus tablet med en intel atom cpu Z2760, som windows 10 ver 1709 ikke supporterer pga. stop af driver udvikling fra intel.
Problem: windows update forsøger at installere ver 1709, dvs. downloader update, installerer update opdager problem, viser løsnings knap/tast, som hvis aktiveres, åbner popup vindue som henter løsnings software, der kører og til sidst viser problemtekst om intel atom processor samt link (Text may not appear in the Windows interface on some devices after installing the Windows 10 Creators Update).
Der er en knap/tast med "Opdater" vælges den sker der tilsyneladenede ikke noget.
Vælges X for at lukke, starter oprydning installationen og efterfølgende startes på download af ver 1709 update, installaton...... og sådan køres i ring.
I øjeblikket kører tableten på version 1703/15063 og det må jeg stille mig tilfreds med, men jeg er TRÆT af update bliver ved at forsøge ver 1709 (siden dec 2017, 34 gange)
Kan det ikke stoppe med at sætte et flag / switch? eller er der en anden løsning?
mvh
Flemming Stumpe

Continue reading...
 

Similar threads

Back
Top